Портфоліо


Назва проекту 

"Південна Америка - " країна чудес"

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Основний навчальний предмет – «Географія материків і океанів». Обрана тема з розділу 2 «Материки» - «Своєрідність органічного світу Південної Америки». Тема проекту «Південна Америка – країна чудес». Вивчення цієї теми пов’язано з предметами біології, екології, природознавства.


СТИСЛИЙ ОПИС ПРОЕКТУ

Навчальний проект « Південна Америка – «країна чудес» для учнів 7-х класів. 
У проекті на основі дослідження, аналізу та  використання інформаційних технологій  учні 7 класу розглядають географічне положення, рельєф, клімат, природні зони Південної Америки.
Учні знайомляться з своєрідним органічним світом, природними зонами, зміною природи людиною.
В процесі роботи над проектом діти знайомляться з історією відкриття і дослідження материка, особливостями рельєфу, клімату і незвичайними  фактами цього материка. Формується екологічна культура і дбайливе ставлення до природи.
На початку проекту вчитель за допомогою буклету знайомить учнів з методом проектів.
В результаті роботи над проектом учні розкривають ключове питання, шукаючи відповіді на тематичні та змістові запитання; створюють буклети; створюють блоги та веб-сайти, відповідно до теми проекту з метою демонстрації результатів; створюють мультимедійні презентації для захисту проекту.  

Вік учнів, клас

7 клас, вікова категорія – 12 – 13 років

ПОВНИЙ ПЛАН ВИВЧЕННЯ ТЕМИ  

НАВЧАЛЬНІ ЦІЛІ

Навчальні цілі та очікувані результати
Учні називають: особливості географічного положення материка;
наводить приклади: форм рельєфу, кліматичних поясів, внутрішніх вод, ґрунтів, рослинності та тваринного світу Південної Америки;
взаємозв’язків країн Південної Америки з Україною;
характеризує: історію відкриття та дослідження материка;
типи клімату і найбільші річкові системи Південної Америки;
риси населення;
виявляє: закономірності поширення основних форм рельєфу та корисних копалин;
пояснює: особливості розподілу температури та опадів;
порівнює: особливості природних умов Південної Америки, Африки, Австралії;
оцінює: сучасні екологічні проблеми, що існують на материку;
показує на карті: миси: Галлінас, Фроуерд, Кабу-Бранку,
Паріньяс, Горн; Карибське море; затоку Ла-Плата; протоки: Магелланова, Дрейка; острови: Вогняна Земля, Фолклендські; низовини: Амазонська, Орінокська, Ла-Платська; плоскогір’я: Бразильське, Гвіанське; гори Анди (г. Аконкагуа); вулкани: Сан-Педро, Котопахі; річки: Амазонка, Парана, Оріноко; водоспади: Анхель, Ігуасу; озера: Маракайбо, Тітікака.
Використовуючи метод проектів поглибити знання учнів про природні регіональні відмінності материка; розвивати вміння розкрити зміст поняття «висотна поясність», порівняти закономірності розвитку природи Південної Америки, Африки, Австралії.

Опис оцінювання

Оцінюватися повинна вся робота учнів над проектом, а не тільки її кінцевий продукт. Якщо учні в ході роботи над проектом постійно здійснюють зворотний зв'язок з учителем, імовірність виконання ними якісної роботи істотно зростає.
Проводиться заповнення таблиці з-х-д.
Учні з самого початку роботи над проектами використовують:контрольний список для сайту,
контрольний список для блогу, контрольний список для інформаційного бюлетеню, контрольний список для друкованої газети та контрольний список для оцінювання однолітками презентації. Учні можуть орієнтуватися на дані листи при розробці і створенні презентацій, буклетів, щоб здійснювати самооцінку свого просування у навчанні.
Оцінювання здійснюється вчителем протягом усієї проектної діяльності. Спостерігається робота учнів над продуктами діяльності, проводяться призначені консультації.
Підсумкове обговорення: всім учасникам підсумкової обговорення пропонується заповнити анкету, відповіді на запитання анкети допоможуть у підсумковому оцінюванні діяльності над проектом.
Для оцінювання кінцевих результатів завершених проектів також  використовуються форми оцінювання:
         Форма оцінювання презентації;
         Остаточна оцінка за тему виставляється з врахуванням оцінки за презентацію, шкільної газети, усного виступу.

Діяльність учнів та вчителя

Учні обговорюють тему і питання проекту, знайомляться з презентацією учителя, заповнюють таблицю  З-Х-Д.
  Розділити клас на групи і визначити завдання:
  1.   Створення презентації;
  2.   Створення шкільної газети;
  3.   Познайомити з критеріями оцінювання.
  4.   Учні вивчають теоретичний матеріал за підручником.
  5.    Підбирають і аналізують додаткову інформацію в бібліотеці та Internet.
  6.    Обговорюють питання з вчителями географії, біології, історії.
  7.   Перегляд фільмів по темах.
  8.   Проводяться консультації по групах.
  9.   У групах аналізують інформації
  10.  Проводять дослідження, роблять оцінки.
  11.  Оформлюють роботи.
  12.  Проводиться засідання круглого столу. Захист робіт.

До початку проекту учитель знайомить батьків та вчителів з перевагами методу проектів,
використовуючи для цього буклет.
Окрім всього необхідно отримати Дозвіл на відкриття електронної поштової скриньки учня,
організувати заповнення Форми щодо збереження конфіденційності учня та Форми батьківськогодозволу для публікації роботи учня в мережі Інтернет.
Учитель формує групи учнів, формулюючи перед ними завдання;виступає в ролі консультанта, координуючи діяльність кожної групи.
Наприкінці проекту учитель організовує захист дітьми своїх проектів.

Відомості про автора

ІМ'Я, ПРІЗВИЩЕ Лариса Мірошниченко

ФАХ  географія та біологія, навчальний предмет - географія

НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ТРОЇЦЬКА ГІМНАЗІЯ ТРОЇЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

МІСТО\СЕЛО, РАЙОН, ОБЛАСТЬ СМТ ТРОЇЦЬКЕ, ТРОЇЦЬКИЙ РАЙОН, ЛУГАНСЬКА ОБЛАСТЬ

КОНТАКТНІ ДАНІ E-MAIL: laraivanovna08@gmail.com

Відомості про тренінг

ДАТИ ПРОВЕДЕННЯ ТРЕНІНГУ 10.09.2012 - 28.09.2012

МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ ТРЕНІНГУ ТРОЇЦЬКА ГІМНАЗІЯ ТРОЇЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ    ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ТРЕНЕРИ ФЕДОРУЩЕНКО НАТАЛІЯ ЮРІЇВНА

Немає коментарів:

Дописати коментар